galen helg!

hej nu ska jag berätta om hela min helg asso.

Fredag: i fredags åkte michaela med mig hem efter skolan , sluta ju 1 sen träffa man sköna vicka på bussen dårå, men iallafall sen åkte vi hem till mig fixa oss lite, sen åkte vi in till stan lite senare, drog till cassandra och lämna lite grejer (för ja skulle sova hos henne) sen tillbaka till stan, träffa alex&robin, va med dom typ lite. sen köpte dom semla och jag ville ha , men dom gav mej inte. sen till mc och typ käka eller något , vetinte. sen senare på kvällen runt 6 åkte jag och michaela upp till ICA strömmen, för vi skulle träffa några tjejer där. va och vänta rätt så länge sen kom iallafall cassandra så vi gick ut till henne, sen efter en kvart eller något så kom agnes, leila, arlinda, paula, ronja, ida&kajsa . sen skulle vi gå och äta på Texas Longhorn eller något, leila hade tipsat om den resturangen men det var gnaska dyrt så vi bestämde oss för och gå till en lite billigare pizzeria istället.innan det mötte vi kristian&rasmus vid ica när dom hade handlat grejer och godis eller något sen kom johan&mirza och hälsa på oss lite snabbt bara. sen gick vi ner till Top Pizza och käka, jag åt Margarita, jag äter ju inte skinka vet ni ;)) sen gick jag oc cassandra och köpte godis, tillbaka till mc sen , efter det drog vi hem runt halv elva eller något, hemma hos henne myste vi och jag snacka med älsk typ hela natte sen somna jag !
tack för en underbar dag :D











Lördag: i lördags sov jag ju hos cassandra, aso jag hade gjort det på fredagen så på morgonen ringde jag till michaela och vi bestämde oss att åka till johan. sen så fixade jag mej och drog till stan , fast sen när vi är på spårvagnen till johan, så ringer jag och han bah , nae vi är inte hemma!
haha sen bröja vi bråka och massa , men jag och michaela åkte dit iallafall, sen kom dom hem och vi stog utanför och väntade på att få komma in, men dom stäppte inte in oss så jag lacka sönder och massa, knacka på som i i helvete och typ skrek fast dom öppna inte, sen sa michaela att jag hade fått körtel feber eller köld skada eller va det hetter. då blev jag lessen , sen iallafall fick vi komma in till slut, typ myste och kolla lite på "This is it" michael jackson grejen sen drog vi alla fyra in till stan och sa hejdå till michaela , sen drog jag, johan och mirza till mc va där lite och så. sen drog vi hem till johan och sen in till stan igen. sen drog mirza så jag och johan va helt ensamma i sönder tull. haha och jag typ somna i hans knä, ja är ju för sskön . sen földe han med mej i bussen, snäll som han är, sen drog han. snacka tele hela natten tills han somna, älskardej !



blev en bild på älskling, bara för att han är finaste.





Söndag: vakna typ 1, sen messa typ paula och tillslut så åkte jag till henne, där va ida&arlinda, vi va där ett tag sen skulle vi in till stan och jag måste bara berätta. kolla vi sitter på busshållsplaten i ljura ochsen typ skrek vi och massa och va döglada sen kommer det en gubbe och bara, TYST sen typ stog han dö länge och typ snacka om massa skit och sen börja han sjunga och bara : - hejsan lille fröken fräken och massa, aso ni behöver inte tro på det men fråga arlinda och dom , sen när han hade gått typ garva vi ihjäl oss , HAHAHA fyfan va skön han va, sen iallafall när han hållde på och gå så typ säger jag hejdå eller något, och då vänder han sig oom och kommer till baka och snackar om massa grejer, aso fyfan va jag garva :D sen drog arlinda och ida hem till arlinda och jag och paula till stan , köpte foundation till mej för 135:- den är sluuut , men nu har jag en ny, ! JIIIPPII! aja sen iallfall kom arlinda och ida till mc och så, och när vi äe på mc så sitter ida och håller på och blåser typ papper ur sugrören sen kommer en kärring och bara , jag hämtar vakten om du inte plockar upp, jävla äckliga hora. sen iallafall var vi där och jag lacka på tanten, så jag va tvungen och ta ett kort. :D sen drog vi typ hem till arlinda och paula hem till sej , sen va vi där sen drog ja hem. kom nysss hem typ, käka och så, ska ringa älsk snart :D
det blir bra, pusshej !





förlåt , jag hade dålig hårdag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0