fan..

varenda jävla dag faller tårarna

och dom blir bara fler och fler

jag orkar inte leva mer.mitt tålamod är slut kraften är slut,
jag orkar inte kämpa till målet när jag vet att jag aldrig kommer dit.
jag får höra genom andra folk att ni kallar mig hora
skitsnack och falskhet,
svek och drömmar som krossas
det är fan mitt liv.
man vill att allt ska gå så jävla bra, när det äntligen går upp ,
så ska det genast bli en vänding neråt igen.
så jävla snabbt, att möta allas blickar i korridåren.
få folk som påpekar hur jag ser ut eller något annat.
kränkningar så in i helvete. jag lossas inte ta åt mig.
men jag bryr mig så jävla mycket.
jag vill verkligen passa in , men vad jag än gör så är det tydligen fel
ansränger mig till det yttersta för att det ska funka, varje gång
men det blir bara skit sen . hela tiden ,
livet har tagit sin vändning neråt, det går utav bara helvete ner för mig.
jag pallar inte leva mera , mår inte bra som jag har det,
ska förändras, och fan sluta bry sej så mycket om att passa in .
sluta klaga på andra och tänka vad andra gör för fel.
bättra dej själv istället. tänka på att ingen är perfekt och allra minst jag.
mitt liv är ett rent helvete just nu.


Kommentarer
Postat av: arlinda

clara sånna människor har inget att säga till om dom ska fan inte snacka skit dom är inte värda någonting. om dom kallar dig hora är dom fan helt jävla störda, vet dom ens va de är eller? haha jävla cpn

ta inte åt dig clara asså sånna jag vet att du gör det men aa det finns inte så mycke o göra det kommer alltid finnas cpn i den här världen

2010-02-08 @ 19:57:38
URL: http://arlindayes.devote.se
Postat av: cassandrathörnqvist

ja finns i alla lägen, dt vetu va?

2010-02-08 @ 20:38:52
Postat av: Clara

clara säg inte så! ta inte åt dig när folk kallar dig hora, de vet sånt fall nt änns vad det betyder! strunta i dom. du har fan as många vänner som älskar dig för den du är och finns alltid för dig!

2010-02-08 @ 21:36:53
URL: http://paulab.devote.se
Postat av: Paula*

paula menar jag*

2010-02-08 @ 21:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0