dåligt humör som in i helvete

hej
haft en skiiit dag. vakna , försent. hann knappt fixa mej oh inte käka frukost sen när ja kom t skolan mådde ja skit, kändes mej yr och som jag skulle spy, men sen va julia snäll och jag fick låna en tia och köpa en yougurt i kiosken. drog t prolle efter lunchen och det blev inte heller mke bättre sen.. va nära på och börja tjuta men håller tårarna inne, aso fuck it. sen vare massa annat med. aso fan . ligger efter i skolan, kursen ska vara inne på onsdag och jag har knappt börjat, press som fan hemifrån känns det som. fan jag måste väll ha ett liv med? mår skit över så jävla mke, pallar fan inte kämpa mer. jag lossas va så jävla glad, men det äe bara en mask.. aso fan. fuck livet då.nu kom mamma in och ja va dryg så nu bråkar man md henne med, inte mycket bättre heller. fan , nu ska jag gå och käka så får vi se hur jag mår efter dt. kram clara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0