tagga julafton förfään

Hey darlings!

Shit, vaknade somsagt klockan 4 av att Mirza ringde. Fixade mig sen drog till stan, träffa Mirza&Loiy sen köpte jag en halsduk. Vi drog till Ektorp och mest drog omkring sen gick vi och jag tjocka i mig en pizza, muuuuuuums! Dom glodde som fan när jag käka, töntar! Vi chilla lite i video affären sen drog jag med bussen hem.

Kom hem typ nyss och har inte gjort något. Ska svulla i mig lite cola sen tagga julafton för fan! Jag trodde det va typ om en vecka sen duvet Amelia bara, det är imorn typ?! JAG FICK DAMP! Har massa julklappar kvar.. shit hur ska det gå?! Så imorn blir det upp tidigt sen stan med Cassandra, ska nog gå & fika & sen köpa klart alla julklappar jag har kvar. Mysigare än mysigast!

Nu ska jag höra på mer julmys och droga Sean banan- Gott nytt jul.. igen. HAHAHA vi hörs babes !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0