pluggat stenhårt ikväll

Tja, sitter här och svullar lite godis och känner mig tjock, men det får man göra någon gång ibland.
Har pluggat nu hela kvällen nästan och duschat har jag med gjort. Mamma har förhört mig så jag tror provet kommer gå toppen !
Nu ska jag käka godis och titta på Låt den rätte komma in, får se om jag orkar blogga mer innan jag ska sova, men det lär vi ju märka.
Tappade precis min mobil i marken, som alltid annars och jag måste bara säga att den lille älsklingen klarade det galant! Han gick inte sönder, tillskillnad från min touch som jag tappade en gång som krasha helt. Usch
Godnatt nu för säkerhets skull ♥


Kommentarer
Postat av: ' elina bäckman - jag tog en kula för dig och fick smuts tillbaks.

härlig blogg!

du är super söt! :)

2010-12-03 @ 00:37:39
URL: http://superbbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0