pink

Tja bitches!♥

Kom hem för en stund sedan, slutade egentligen två idag men lärare kom inte till samlingen i slutet av dagen så Emil höll i den så vi fick springa iväg tidigare än tänkt. Hann med bussen kvart i och kom hem runt två. Skööönt! Idag blir det nog bara att vara hemma och ta det lugnt. Får se om Frida kommer senare eller kanske ska träffa någon annan, det lär vi märka! I skolan idag var jag sjukt duktig känner jag, haha underbart! Målade naglarna och mobilen också med naglack, kladda ner hela skolan pluss min mobil, det blev skit fult och nu går det inte att få bort, rosaaaaaaa naglar, GILLAR'T STARKT nog om det.

Ska gå ner nu och ta bort sminket och ta på mig mjukis kläder sen kanske käka något sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på Taken, världens bästa film!
Ett seriöst film tips, Taken handlar om en pappa och en dotter och dottern åker utomlands sen händer det massa men det är skitbra, värd att se och man kan se om den med lite mellanrum!

Planer för helgen kommer nog ikväll om jag orkar, men nu måste jag faktiskt dra mig
Ha en fortsattt underbar dag så uppdaterar jag efter filmen någon gång,
KYSS!


Kommentarer
Postat av: http://nkpgbooiz.blogg.se

gulligt värre. :D

2010-12-10 @ 21:22:53
URL: http://amandastjrnskog.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0