nu är det över..

Skönt med ändå inte. Jag menar det är väll det här man sett fram mot i flera veckor, flera månader och till och med sedan förra julen.

Idag har vi varit hos mormor och morfar och käkat osv.. Sjukt mysigt! Kom hem lagom till Carl Bertil och kollade på det, sen satte vi oss för att öpnna paketen. Ingen tomte i år men vad gör det när allting kommer omkring? Det viktigaste är väll paketen.. Sen har jag mest städat i mitt rum, det kanske låter sjukt att göra på julafton. Men det hade sina skäl. Det va för att jag fick massa nya saker till mitt rum så jag fixade så det blev ännu härligare. Har även hunnit tagit en lång varm dusch med ansiktmask efteråt och även tittat på Tomten är far till alla barn.

Imorn blir det ingen alls vidare uppdatering för tidigt tidigt ska jag ta bussen ut till Amelia för att fira jul med hennes släkt från Stockholm osv.. Vi ska köra julklappsleken som jag kört 2 gånger i år redan haha, men men..
Mysigt, sover nog där tror jag vem vafan jag vill hinna käka mamis goa köttbullar innan jag åker, hur ska jag hinna om jag ska va där vid 12? Ame hur tänker du..? Men ska ringa henne imorn bitten iallafall.

Kommer inga bilder nu kanske imorn eller om några dagar från hela julhelgen, får se om jag orkar.
Det jag har fått är typ:

Mascara
Klocka
Klädhängare
Godis
Biocheckar
Pengar
Tofflor
Sovsätt
Armband & Smycken
Ansiktsmask
Make up saker
Och massa saker till rummet,
Tack så mycket för allt!

Nu drar jag och lägger mig för jag känner att det här blev en lång uppdatering, nästan för lång haha..
Vi hörs nog imorn när jag vaknar om inte finns jag på telfonen alla tider på dygnet förutom när Milly ringde 50 gånger idag.. Förlåt bebi,
SEE U DARLING!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0