nu är det jul igen

Tja snyggingar!♥

Dagen har varit fantatisk!
LOOOOOOOOOOOOOOOOV nu då förfan!

Började med att jag vaknade klockan 6 och försökte få upp Amelia ur sängen men nej nej.. Började fixa mig och taggade skolavslutningen med musik och så. Kul, sen åkte vi bilen med papi in till stan. Drog till skolan och hade avslutning, fick betyg och så.. Käkade pepparkakor så vi vart tjocka ! Efter det drog jag med Kajsa, Julia och Amanada till stan och fikade på Expresso House och köpte julklappar till kvällen. 

Tog bussen hem sen och käkade en pizza och sen somnade jag i soffan. Vaknade till runt 3 och började fixa mig igen sen kom mami och åkte in till stan, hämtade min mobil sen drog vi och köpte godis sen ut till Kajsa i lindö där flera tjejor redan va.

Vi käkade och hade julklapps leken, sen såg vi på film och myste! Drog med Paula och Ida bussen hem runt 10. När jag kom hem har jag inte gjort något bara chillat här, sköööööööönt

HÖRS!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0