ledsen jag har ett liv

13 december, Lucia

Ledsen för att jag nästan slutat blogga eller uppdateringen varierar iallafall, vilket läsarna med börjar göra. Men så blir det när jag har ett liv och inte sitter hemma hela dagarna.

Morgonen idag började underbart ! Mamma väckte mig och så gick vi ner och tittade på Lucia på tv, och åt lussekatter och pepparkakor. Sen fixade jag mig och sprang till bussen, Lägg märke till sprang! För det va vad jag gjorde sen i skolan va det lusse firande, typ Lindö skolan kom och hade lucia tåg, sjukt mysigt! Sen va det gröt i skolan, inte så gott, dock svullade jag i mig clementiner i maten.

Efter skolan åkte jag hem och käkade lite, sen gick ut med Wilma. Sen somnade jag i soffan pga igår kväll somnade jag inte förens 3.. Har aldrig haft så svårt att somna tidigare. Mami och jag åkte till Hageby sen iallafall, mötte upp Amelia och gick och kolla lite i affärer där. På väg hem köpte vi MC donalds, muuuumms!

Nu har jag pluggat lite, men dom har gjort helt fel i uppgifterna?! Lack jag blir.. det går inte att göra om det står fel. Så ska kolla det i skolan imorn + att Agnes har slavat bort mina vantar som jag måste leta efter, det är ingen orning på den cheyen!

Nu ska jag snart gå och lägga mig för jag har tvättat bort sminket osv.. Först kommer bara lite bilder på det jag fick med mig hem.
KYSS!



tröja, naglack, ögonfransböjare, smink borttagning osv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0