härlig söndag

Tja på er !

Sitter här vid datan och har inga tankar på att gå och lägga mig alls.
Pratade precis med Ricki i tele sen kom hans syrra in och va arg så vi la på och nu sitter jag och dricker/käkar cola för den är typ helt isig, pga att jag glömde den i frysen.

Idag har jag vart med frida, bara vart hemma, chillat och kollat film hela dagen, faktiskt skönt att inte ha plugg söndag idag. Hon drog hem runt 9 sen tittade jag på beck och så.
Jag fryser så ska snart krypa ner i sängen med någon bra film, fast inte somna. Studiedag imorn, så jävla sköönt ! Så det blir att va vaken ett tag sen rejäl sov morgon imorn, får se om jag på eftermiddagen drar förbi stan eller något annat, om jag orkar annars blir det slapp dag då med, lär vi märka!

Nu babblar jag om inget, så bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0