ge mig fler läsare!

Dålig uppdatering .. IGEN!

Kort om igår:
Jag käkade lite snabbt julmat sen drog ut till Amelia i lindö, firade jul med hennes släkt som hon skrev i tidigare inlägg, beställde hem Online pizza hoho ALDRIG GJORT INNAN!! Sen kollade vi & Viktor på Shes the man eller vad det hette. Amelia och jag låg och snackade skit länge sen till slut somnade vi.

Idag har jag varit hos moster och hälsat på lillbebisen hihi! Min barn kommer bli han syssling så han är alltså min kusins barn, skit gullig! Sen drog jag med Alicia till stan och HC kollade lite, fick med mig lite kläder hem. Nyårklänning, tjocktröja och ett par mjukis, det va helt sjukt med rea! Ska gå typ hela veckan hihi.

Imorn blir det att va hemma och plugga sen på eftermiddagen ska jag dra in till stan och träffa Frida och handla mera! Kanske blir att träffa David och Simon sen med, sover iallafall hemma då. Och.. Det blir ingen uppdatering imorn alls.. har dataförbud av några anledningar.. Så ni vet.

Nu orkar jag inte blogga mer, ska snart ringa Frida trorjag. Skriver nog innan jag går och lägger mig
Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0