förlåt förlåt..

Tja coolingar !
Förlåt förlåt och förlåt igen för en skit dålig updatering men det är inte mitt fel, så..

Ondags: Drog in till stan med mami och mötte Amelia, la min mobil på lagning. Drog hem till mig, fixade oss sen drog till Okka skolan och kollade julspel med mina söta gamla små prao barn, K-Ä-R-L-E-K. Sen drog hem efter det, åkte till Amelia på kvällen med henne och sov där, Mysigt !


Torsdag: Hemstudiedag. Vaknade hos Amelia, satte oss och tittade på gamla avsnitt från Andra Avenyn och sen somnade om. Vaknade igen runt 10 och Amelia stannade hemma, hon mådde inge bra. Vi pluggade lite sen gjorde hon mat till mig för jag va ledsen, hade mensverk.. Sen på kvällen drog jag hem och pluggade med papi, sen paradise ochså.

Fredag: Idag! Sista riktiga skoldagen, måndag bara skridskor och sen tisdag slutar vi! Sköönt, nu ska jag chilla lite sen keka.

Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0