ett steg närmare

Igår drog jag till leyla och sen åkte vi till Frinavets disco, träffade lite folk där. Drog hem ganska sent till Fatima, där sov jag, Fatima, Leyla, Leyla, Patzie. Somnade runt 5 och Leyla 2 är en koo 
 
Imorse gick vi upp och tog bussen med sovkläder till mc haga och käkade frukost, mysigt! Sen drog jag och Leyla Ismail till stan och jag drog till farmor. Mami och papi, mina brushär kom vi käkade och sen somnade jag i soffan.
Kom nu hem för en stund sedan och har bara suttit vid datan sen dess.

Imorn blir det nog inte skridskor, PALLA. Hade tänkt att stanna hemma men mami säger jag måste gå så drar till skolan vid 10 och hem vid 1. Chill det med, någon som vill ses då kanske? Hör av er !

Ska dra mig neråt nu sen får jag se vad som händer. PS. Kameran va med men hann inte ta några bilder, så ska be Fatima skicka sen
Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

bättre än ett får ! :)

2010-12-19 @ 18:51:30
URL: http://leylaismaail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0