bröd kött bröd

Haha tja!
Dagen började sååå segt. Tillslut kom jag upp iallafall, fixade mig snabbt och gick till bussen. Den va försenad.. Uhh, frös som fan! Sen kom jag till skolan och pluggade SV typ hela dagen.
Följde med Kelly att möta upp Saga så va hon med i skolan.

Efter skolan drog vi tre till stan och käkade på mc, HAHAHAHA bröd kött bröööd, såååååå kul!
Jag köpte även ny töjning, 3.5. Den va jätte fin när jag tittade men inte lika fin när jag satte i den, allltså inte så nöjd.. Men aja ! Kanske köper en ny någon dag, haha aja sen drog jag med 117 till Fridas skola och mötte upp henne och sen tog vi bussen till stan med hennes kompisar, en av dom hette Doris fast han va kille :o hhaha, hur klarar han av vardagen?

Sen satte vi oss i bibban och pluggade jätte mycket! Sen drog hon med bussen till rese och jag hem. När jag kom hem satte jag mig vid datan och har suttit här sen dess. Nu har jag precis tvättat bort sminket för jag ska försöka komma i säng rätt så tidigt idag, ska bara ta något att äta först.
Ha det bra så länge!♥


Kommentarer
Postat av: kelli ok

aso hahah naturell heter det :(

2010-12-14 @ 20:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0