abstinens !

Vet inte hur rubriken stavas för det är ett ord jag inte brukar använda .

Men sure..
* Att min mobil har fått fuktskador
* Att imorn ska jag på stan igen för 4de gången den här veckan
* Alicias fot vickar!
Nej men allcarligt, vi har badat och kastat oss i snöööön, förskyld osv eller vad kommer sen? Inget kan ju bli värre .. Än att min mobil är paj och hennes farsa kasta ner den i lite rice för att den skulle bli lagad. Han berättade en historia som va ungefär såhär:
Min kompis hade en son som tappade sin mobil på vintern i snön, sen han hittade den på våren när snön försvann och han la den i ris och den blev lagad?! Är det inte sjukt

Jo vars får man hoppas det funkar med eller något. Tandläkaren idag med, INGA HÅL ! Det va som fään men nu ska jag vara social åt andra håll ( inte bara på bloggen)
HÖÖÖRS TOMORROW!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0