tbx i norrköping ..

Helloooooo bithes!

tbx i norrköping nu fuckers! skönt men samtidigt inte att va tillbaks, har saknat alla !
i och för sej bara vart borta i några dagar , var i varberg , typ vid göteborg med familjen, mysigt !
Vart och shoppat som en galning också, underbart är de!
älskliiingen kom för ett tag sedan, har saknat dig gumman!
vi ska mysa och kolla film och svulla i oss massa gott,
imorn ska jag nog färga om håret..har blekt så mycket i solen , det kommer bli typ svart så löshåret kommer vara ljusare ..? men spela roll,
köpt ny kamera med, den andra gick ju sönder..
kommer inte med på bild tyvärr men nu vet ni iallafall
drar och lämnar in mobilen imorn med så jag kan messa norrmalt igen sen ,
laddar på comviq med för er som jag inte svarar på ;)



vitt nagellack- mitt andra är slut? 
raklödder- behövs!
 proffs hårspray- håller dagen ut
rakhuvlar 4 st.
hårinpackning
britney spears parfym- love it !
lösögonfransar.
makeup pads typ?
foundation.
ansiktsmask- ska börja använda det för att få fin hy
eyeliner, dagkräm och nagel klistermärken typ?


strumpbyxor, jeans tights, strumpor, grå mjukis, linne, trosor


skor till höst, plånbok


hörlurar till mig och gumman så man kan lyssna två ! :D



nu skriver jag alldeles för mycket jue..
ameh nu ska vi dra ner och göra fooood eller något
ha en underbar kväll !
bloggar senare i thiink ;)

KyssN


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du visa en bättre bild på det vita linnet och vart & hur mkt det kosta kram!

2010-08-15 @ 22:15:51
Postat av: Anonym

Snälla snälla!! jag undrar verkligen vart du har köpt det linnet som är vit! den är verkligen min stil, skulle vara tacksam och du skrev ett inlägg om vart. Kramisar!

2010-08-17 @ 02:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0