plugg&vart med allrabästa

helloooo bitches !
klockren dag & nu är jag sjukt trött, ska gå och lägga mig nu snart..
runt elva, pallar inte va uppe . ska gå och tvätta bort sminket& borsta tänderna sen lägga mig i sängen med musik i öronon och somna, guud vad mysigt !
har vart med arlinda&paula idag i skolan & amelia idag efter skolan
ohh..vi ska ha orgentering (stavning?) snart , kommer inte palla springa runt hela stan
och leta upp kontroller eller något..
gud, idag har jag pluggat med ! svenska om william shakespeare , hans ena sån dog när den va 11 år :(
jag ska typ skriva en kladd om allt det imorn& sen skriva rent någon dag
ha det så bra sweeties , vi hörs !


Kommentarer
Postat av: arlinda

älskar dig gumman!<3

2010-08-31 @ 23:28:05
URL: http://arlindaqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0