omg..

hej gullungar !
sitter i sängen nu och ska snart sova ,
eller typ kolla på film och mysa,
är inte så trött efter att ha sovit flera timmar på dagen
men vi hörs imorn , pusshej älsklingar ! puss hej ♥

____________________________________________________________



svar : ey för det första, moget att vara anonym . att inte våga stå för det man säger är det värsta man kan göra .
att klaga på att jag inte växer, vad är det ? varför läser du bloggen och sedan slösar din värdefulla tid på att kommentera, inget liv?
"haha", vad är det som är så kul ? omg, jag fattar inte poängen i det här, att kommentera massa skit
säg vem du är istället så kan vi ta det face toface,
sen det där med att jag inte växer, ha vad menar du ?jag förstår inte riktigt
jag är 13 år och växer i min egen takt, menar du att jag är omogen på någon vis så undrar jag hur du resonerar omogen ?
det är inte jag som skriver en kommentar om att jag inte växer& kommenterar anomymt.
så säg inte till mig att jag inte växer ,okej ?
tyst istället.



Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.ipnr.nu/spara-ip-nummer/?ip=83.177.74.126



kolla vem det är med ip-nr !

2010-08-27 @ 15:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0