nyfärgad !

hej alihopa! ja, ni märker säkert att det inte är clara som skriver för det skulle ju börjat med "hej biches" osv, nej detär ju amelia ! jag skullebara blogga lite istället för clara , vi har varit på stan idag & fixat med bank, ätit mat med min kära mamma och gått på stan. jaf förstår ju att ni är mer intresserade om clara än mig eftersom ni läser den härbloggen, så jag kan berätta att hon la undan lite kläder vi imoron ska kköpa, typ nån superfin magtröja och massa la clara undan, det va inte ens meningen att vi skulle köpa något..? men det går inte gå in på hm och komma ut tomhänt !? haha amelia spekulerar? ja men nu är det så att jag färgat håret på clara, föratt jag missa lite slingor och så hade det blivit lite ljust för hon legat på någon strand..? hoho hon är ju för roligden där! nu ska vi  käka gorbis och se på shutterisland min favoritfilm! (clara vågar aldrig se klart den så det kommer inte bli av) nu sitter hon och tjurar förhon inte får se vad jag skriver mohaha.. puss&kram från amelia !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0