mina ord om norrköping

egna åsikter måste alla få ha&här kommer mina

har aldrig vart så arg eller iritterad som nu, jag menar vad är det här?
alla känner alla,
alla ryckten
all falskhet
alla players,
för er som läser , JAG HATAR DET!
folk frågar och nej det har inte hänt något speciellt ikväll, egentligen inte 
jag skriver bara lite
 
Jag vill härifrån, när man var liten var allt underbart
man hade sina bästavänner vänner på dagis som man ALLTID lekte med
när man blev äldre tappade man många, men dom mest äkta stannade kvar och fortfarande lyssnade när man var ledsen,efter många bråk och hårda ord försvann dom kompisbanden med.
man grät och tänkte det är över, men inte för till skillnad från kärlek så kommer dom äkta alltid tillbax
& det är jag glad över
killarna då, snälla kom ut
JAG MENAR ALLVAR!
ni playar, handskas med saker ni inte har det minska erfarenhet av som tex kärlek
varför inte bara va er själva och gå fram och säga som det är
ni är för fega för att va dom ni är
ni umgås i gäng och lyssnar på kompisarnas bild av hur en tjej ska va för att hon ska vara het
hon ska vara blond, ha mycket smink och stora bröst
men snälla,
går ni på dagis eller? titta på insidan
visst, jag håller med utseendet spelar stor roll
men det är utsidan man faller för men insidan man stannar för
det är utsidan som skapar kontakten och insidan visar om det blir någon fortsättning
så tro på er själva, du är fin och underbar
du är speciell
va tjänar det till att leka, tillslut måste ni dra från stan för alla känner dig och vet vem du är . 
 vi vet hur du funkar och kan dina brister,
din osäkerhet tar över när tjejen gör slut, osäkerheten blir till självsäkerhet
du leker stark i ditt coola gäng men själv är du mammas lilla pojke
men tro mig tillslut så känner vi dig
tillslut så vet alla vem du är ,
tillslut så kan din status vara till din egen nackdel
man måste spela med folk
leka med kärlek
man måste va någon annan som man inte är
det funkade i början men nu är jag så otroligt trött på skitsnacket
gå fram och säg det öga mot öga ist om du törs istället för att gå bakom ryggen
alla är likadana och jag börjar sakta bli en av dom, lika känslokall och hänsynslös
jag vill inte lossas som jag glömt något som sitter så starkt kvar i själen
jag vill kunna visa att jag inte är perfekt
att alla har brister precis som du och jag
men det viktigast är att man hittar dom själv först inann någon annan gör det .

Så alla där ute, lyssna noga!
Va dig själv det är det du mest tjänar på, lek aldrig någon annan för att passa in och lek inte med kärlek
det är mitt tips men vill ni hålla på och playa som små ungar , oki
men snälla.
lämna mig utanför och låt mig aldrig veta vad han eller hon sa om mig bakom min rygg och så, det sårar mig bara mer
& man kan inte vara ledsen för någon man inte vet.

men det va väll det jag sa..

VI
BOR
I
NORRKÖPING
BITCHES!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0