hellu bloggen!

hellu :)

sitter in school nue, varför? vi slutade 1 efter alla prov, jo jag är med arlinda på hennes utvecklingssamtal
har vart på stan med michaela, ida och arlinda, jag köpte en svart&vit kofta från Gina, ett par örhängen i guld och en kam typ..? kommer pics på det ikväll ,  har inget att göra , sitter och lyssnar på musik och väntar på att hon ska bli klar, följer med henne hem sen tp,sitter och drogar typ Ber en bön, ken ring .
aaaaaaa, jag älskar han !
visst har jag blivit bra på att blogga ?
mys med mamma framför tvn och ska titta på fångarna på fortet, ikväll igen !
omg, båda mina brushär är sjuka och mamma, jag kommer med bli förskyld :(
palla, jag vill ju gå till skolan ..
Hörs sen , puss! aa, men bloggar mer ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0