hej sötnosar♥

Hej sötnosar !

vilken underbar dag kan jag börja med & säga, vaknade lite för sent men hann ändå till bussen halv,
vi började ju 9 idag så det va lite sov morgon, duvet? ;)
sen snackade jag med arlinda och drog bussen till stan , kom lite tidigt men sen kom ida och så
vi hade lektioner och började jobba,skrev ut steg och det ..
efter skolan drog jag och arlinda till calle och alex i någon kill spel affär och jag kan säga er
jag ägde alex på bil spel :D ... inte !
men sen kom david och vi calle drog, mötte upp robin och drog till mc donalds & så , sen skulle dom dra så ja följde med arlinda hem till henne och va där ett tag, sen drog vi till stan, hämta hennes cykel och hon sjussa mig en bit
sen ringde jag amelia , när ja kom hem käka jag pannkakor och gick in i duschen så mysig att kliva i en varm dusch
jag frös ju ihjäl, det är augusti och typ dö kallt ute, arlinda gick fan med vinterjacka HAHHA
hårinpackning&rakat benen har jag gjort med ,
ska gå ner och fixa något att äta nu ,
 puss !♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0