fixat löshåret

HEEEEEEEEJ SNYGGINGAR !

topp humör här va?
har sett på film nu , den va fett bra men jag fatta den inte riktig
HAHHA, nu sitter jag och chattar med david, puss på han !
och lyssnar på bästa eminem
iallefall, ska nog gå ner och duscha snart , sen typ ringa arlinda eller något
imorn sover jag nog hos amelia, saknat henne !
har ju vart sjuk nu ett tag, så vi har tp inte träffats på ett tag :(
vi ska nog dra ut eller något , får se
haha, det här kommer bli en sån där kväll jag typ sitter uppe hela natten och kollar bloggar
när alla är osociala på msn,
just det ! igår fixade jag löshåret, så nu har jag sytt på allt , 12 clips och 7 dubbelvikta trens
passar perfekt i mitt hår eftersom jag vill få det att se längre och tjockare ut
aj , jag hr typ döont i magen för jag har ätit så mycket godis , haha asåh typ chips , läsk och massa
men nu ska jag byta låt och ringa arlinda älskling, vi hörs eller hur ?
pusss !

gammal bild


Kommentarer
Postat av: arlinda

förlåt att jag inte kunde snacka, love u!<3

2010-08-27 @ 23:07:38
URL: http://arlindaqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0