drar in till stan snart&håret blev lyckat

hej alla söta!

är med amelia nu och vi ska snart dra oss in till stan, det är ju augustifest!
va med folk, åka karuseller ja allt!
men bussen går inte förns om 30 min,:(
träffa arlinda och några där sen vet jag inte, ´
så vi har precis fxat oss och jag har (som amelia skrev på sin blogg) blivit dööbra och duktig på at ta hand om hennes djur :D det är två marsvin MAR- SVIN HAHAHAHAH och en katt ..? nej jag menade hare :D
undeerbart de där, imorn är det skola men bara i typ 3 timmar, börjar 12 , chill (h
sen är det rix fm festival på kvällen, mysigt !
men vi hörs ikväll efter jag kommer hem :D
färgat håret med, det blev jätte bra men svart..?
Puss på er
!

just nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0