bloggade inte igår, förlåt ..

hello !

sitter hos cassandra nu, drog hit igår. vi kollade skräck och käka ostbågar , det är mitt liv !
sen somnade vi rätt sent,
imorse vaknade jag av att mobilen ringde på alarm , ska va inne på stan med amelia idag köpa hårfärg bara
ska dra mig snart men tänkte som sagt bara vara lite snäll och blogga först, cassandra sover men jag lånade hennes data lite iallafall (a hoppas de itne gör ngt, jag är dööööhungrig men pallar inte gå till köket ska ju dra snart,
iallafall idag blir jag brunett eller typ svart hårig xdhaha med nytt löshår och allt, just det dethar kommit :D

sen fyller älskade pappi år idag med så vi drar hem och firar han med sen, kanske kommer cassandra med :)
har som sagt precis fixat mig och ska åka om typ 10 min
ha en underbar dag och förlåt för jag inte bloggade igår, det är dåligt av mig :(
bild på löshåret kommer ikväll eller något men nu måste jag fan åka ,

pussN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0