bajs, im sick!

Hej älsklingar !

förlåt för jag inte bloggade så mycket igår,gick ner och kollade på Fångarna på fortet &sedan somnade jag i soffan, mådde skit, hade ont i huvudet & magen, mamma kollade men jag hade ingen feber som tur va , kändes ett tag som jag skulle spy , sen gick jag upp och la mig, somnade med smink&allt ..
vaknade imorse och va jätte trött , shiit jag ärsjuk :( BAJS !
imorn är det ju skola men får se hur jag mår, idag ska jag iallafall va hemma hela dagen och bara ta det lugnt,
ha det så bra !

skones


Kommentarer
Postat av: arlinda

krya på dig gumman !<3

2010-08-24 @ 13:07:18
URL: http://arlindaqvick.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sconesen var som alltid- jättegoda!! Tack!

Kram Ma

2010-08-26 @ 10:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0