vad söt du är, du är underbar

Hej alla söta igen då !

Igår var ddet fredag, skola och allt som vanligt och skit. Sen åkte jag och alwa till henne och skulle hämta grejer för hon skulle sova hos mig men nej nej , sen åkte vi hem till mig för jag skulle sova hos henne och min söta mammi vet ni vad hon hade köpt elr ? :O
HAHA, dösöt förfan ! Köpt skinnjacka, en borste och bodylotion haha hon är ju för söt :')
Kommer bilder på skinnjackan sen.
Sen åkte jag och alwa till hageby, köpte lösnaglar och godis till kvällen , skulle ju sova hos henne .
Hem till henne sen ,typ hyrde film och köpte pizza .
Mysigt !
Vakna typ 11 idag och har typ mest vart hemma, kanske drar till hageby igen sen och fikar !

Puss&kram .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0