allt som inte dödar dig gör dig bara starkare



Hej Gull1

baxa annas ord sorry !

Har vart med leyla hela dagen . jag åkte till henne och så var vi där och så, sen drog vi till stan och lite så sen drog skulle vi till anna men jag skulle hem snart så det blev inte så.. Men på lovet ska jag till Anna och sova där , hon ska färga mitt hår mörkare ((: men sen åkte jag i allefall hem och åte tacos sen skulle jag sova hos alice men det blev inte så , så jag åkte till amelia ,och nu sitter jag här med amelia och vi har inte gjort ngt, komde ju hit vid 9 så vi har inte hunnit gjort ngt!

Imorn ska jag sova hos alice, sen dagén efter ska jag sova hos cassandra eller amelia hos mig vi får se !

måste bara säga att paulas blogg är urgullig, påminner lite om paula :O ppaulab.blogg.se
älskar dig!

PUSS !

btw jag är sööööt!

Kommentarer
Postat av: paula

hahahaah mongo :D

ja älskar dej bajs mkt <3333333333

2010-04-03 @ 00:52:59
URL: http://ppaulab.blogg.se/
Postat av: ~ leyla

tack för en underbar dag bästavän, jag älskar dig <3<3

2010-04-03 @ 13:35:52
URL: http://tjugosjundeseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0