jag är trött på att ta emot din skit

Hej alla !


Igår:

Åkte till skolan på morgonen och så. Efter skolan cykla jag till Lindö , ända till lindö från stan :O fan jag är bra!
Sen hade amelia inte kommit hem.. haha, så jag gick runt utanför hennes hus, sen upp på baksidan och då såg jag hennes bror i förnstret på indidan, haha pinsamt, så jag gick runt och han öppna till mig, sen typ kom amelia en kvart efter.Vi typ städa hennes hus och så hah, jag hjälpte ju till med :) sen så drog jag hem på kvälllen ,

Älskar dig amelia .


Idag:

Imorse satte jag mig på amelias buss, vi åkte till hennes tandläkare och det gick nog bra :D
Sen åkte jag tillbaka till skolan, till cassandra på lunchen , åt där och så . sen till skolan igen, ph fitta och sen hem, kolla på film och somna framför tvn , mys. vakna typ nyss, käka och ducha.

PUSSHEJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0