u make me alive

tänker stå på din sida vad som än händr alwa, kommer alltid finnas för dej.

det den här tjejen gör är det elakaste man kan göra, hon vet hur jävla svårt du haft med den här killen, sen efter allt gör hon så här mot dig, hon var din bästavän, ni som alltid vart som handen i handsken, du har redan haft så svårt och det vet hon, problem hemma, skit i skolan , massa annat med vänner och allt, sen kommer det här, kaka på kaka men hon fattar ju inte. det ända hon gör är att kolla i marken , henke kom upp till oss på treans våning, skratta lite så där sen bara skriker :
- dom strula , dom strula!
men gud ditt omogna skabb, jag vände blicken mot dig, du bara stirra in i väggen, sedan såg jag sakta en tår tränga fram.. fan seriöst det är nog någon gång. efter allt du stält upp på denna lille fitta, är det ända hon kan göra stå och titta ner i marken, hon står inte för vad hon har gjort, det går bra när hon är med flera men sen när hon står där själv , när alla svikit henne då törs hon inte. hon är så feg,falsk och omogen jävel. orden till henne är HATAR DIG.
vad som än händer tar du aldrig tillbax henne, ´hon är inte värd dig som vän efter allt hon gjort, hon visar sig så svag,börjar gråta för minsta ord när vi drygar . men du du är så jävla stark, du står där och jag ser du gråter imonbords. men utanpå så jävla stark, bara står med iskall blick, men jag känner dig och jag vet hur det är..
det kallas inte bara svek , det är mycket mer än så, så fittit! äkta vänskap, jo vars, vi säger så .
att du inte gråter, att du står där helt iskall, men jag som känner dig vet hur ont det gör i din själ, fan du hade redan problem , det räckte som det var, sen kommer det mer skit. alwa du är den bästa på hela denna jord, vi ska kämpa tillsammans, vi klarar av det här , vi är i samma sits men med olika killar, varför blir det alltid fel vi gillar? älskar och jo mycket mer. men du är underbar , du vet du klarar av det här , med min hjälp så åndrar det sig, du ska veta att du är så stark.

du står inte och tjutet mitt i folkmassan för att alla ska undra vad det är och sedan bli på din sida.
du står för det du gjort , för gjort är gjort. okej om man ångrar sig men fan inte mer..

jag älskar dig så obeskrivligt mke alwa fredheim.

1 gång , okej ingen gång.
2 gånger, två jävla gånger för mycket.


Kommentarer
Postat av: amelia

fyfan . så jävla sickt av den där äckliga horan , stackars alwa .. <3

2010-04-12 @ 21:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0