playa är för nybörjare , kärlek är för proffs.

Hej alla glada&goa!

Jag sitter här, har precis sett på film och skulle kanske sovit borta idag men jag pallade inte.
Jag har vart iväg och köpt kamera idag :D har ju en system redan men ville ha någon mindre också
har bara vart hemma annars, ska upp tidigt imorrn stan med cassandra, köpa lite kläder och så . hårfärg med :D mörkbrun, den jag färga med förra gången . aja , sen typ kläder och nytt smink (ETT MÅSTE!)

Sover hos henne imorrn , kankse tar hål i läppen får se.

På onsdag sover jag hos amelia , sen någon annan dag i veckan måste jag få tid för att sova hos paula också..

Puss&Kram , Eran Clara


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0