sluta säg förlåt, för du sliter ut ordet

Hej alla sötnosar!

Fan mår bra här.
Vart i skolan idag, men gick hem efter lunch, hade ont i magen,
När jag kom hem åt jag lite för jag hade inte ätit på hela dagen.. Sedan satte jag på en film och somna i soffan vid typ 3.
Sov till klockan typ 6 för jag vakna för mamma väckte mig .
Har precis pluggat och ska gå ner och käka nu , lasagne! MUMS
Imorn ska jag sova hos allrabästavän, kanske träffar någon. eller också så har vi bara myskväll och hyr film eller något

Just fan! snart ska jag och amelia till stockholm med! Längtar som fan, det blir någon gång runt den 25:de tror jag. mamma ska boka resa idag, finns så jävla mycket saker jag ska köpa! Längtar,

Ska äta nu, bloggar nu senare innan jag ska sova, puss hej!

Alicia Keys - Sleeping With A Broken Heart




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0