sålänge jag lever, lever jag för er

fejk rakt egenom, leenden, skratt allt ! jag fejkar egenom livet för jag inte orkar egentligen , det är så jävla låssas! mår fan skit som in i helvete , men låssas må så bra, tårarna går inte att hålla inne till slut, pallar inte mer, vill inte hålla in allt längre, för er som läser det fatta jag har det så svårt nu! familjen , skolan, vänner och kärlek! ppallar inte vara här, ååhh jag orkar inte mer, sorgen har gått över till ilska. fuck it, fuck kärlek. pallar inte mer, det förstör , men det är ingen som fattar ! men jag ska fortsätta fejka , låssas må bra och vara så söt , och glad.

åt helvete med kärleken nu! hela mitt jävla liv är på låssas. som att vakna upp ur en mardröm , svettas om händera. och sedan bara glömma allt på väg till skolan,  men nej det funkar inte.

för i skolan också, en stor jävla sorg, massa jävla skit för jag inte orkar vara stark .



Efter skolan idag till stan med Amelia och åt på någon resturang . Ska plugga nu.

Kommentarer
Postat av: ~ leyla

älskling :( ?

du ska veta att du har mig vid din sida, du kan alltid komma och prata med mig clara. du är en ängel som jag älskar! du betyder så jvla mycke och du är helt underbar. ett ord som beskriver dig är bäst. jag förstår att du inte mår bra, jag ska göra dig glad älskling. du ska inte må dåligt för när du gör det gör jag också det och blir ledsen. vill inte se dig gråta heller. tycker så jvla synd om dig så jag vet inte vad jag ska göra eller säga. men allt jag vet är att det kommer ordna sig! du har mig och alla dina andra vänner som stöttar dig till max.



- jag älskar dig bästavän, <3

2010-04-13 @ 21:45:09
URL: http://leylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0