moa det var länge sen sist

moa , det var länge sen jag sa något .
länge sen vi snackade. över huvud taget. men jag saknar dig som fan kommer inte klara av de.
vi var så nära, fan som syskon, men allt är bara borta. jag älskar dig än det vet du , men pallar inte längre, saknaden för stor. vi måste göra något åt saken och börja träffas mer, fan allt med dig är så underbart. du är som eb bästavän ska vara, klart vi bråka men shit vi va små. de kan man väll förstå. vi var väll för lika och kunde inte komma över äns , men till slut gick det över sin gräns. sedan lämnade du skolan,tror aldrig du förstår hur mycke jag saknar dig. vi hade inte snackat på ett tag men plocka upp kontaken, jag mår fan inte bra utan dig älskling. vi var allra bästavänner, så nära som de gick . som syster och syster kändes det som och fan det måste börja om. leva våran barndom om och om igen, för jag saknar dig så jävla mycke, saknar dig min vän

' du är bäst, vad som än händer kommer jag alltid att älska dig .

då, nu , föralltid.

2 år gamla , det är elva års vänskap. det glömmer man aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0