min dröm är din vardag

Hej Älsklingar!

Idag har jag vart i skolan.. jävligt jobbigt till en början, med blickar&allt men sen vande jag med.
Det gick över och jag kände mig glad, inga fejk leenden längre. Hela dagen jobbade jag med KURS med Cassandra&Alwa . På lunchen gick jag till MC igen.. med Kajsa och Arlinda. Träffa Vicke och blom där :))
Hela eftermiddan jobbade jag kurs och så.. sen hande jag inte lämna in så jag ska lämna in på måndag efte lovet. Sen komde Amelia till min skola, men sen palla hon inte vänta på mig så hon drog .. Jag,Paula,Henke&Alex var kvar och spelade pingis efter skolan bara för vi är bra ! Sedan åkte jag med Paula hem till mig och så ,käka pizza sen skulle in till stan och träffa Alex&Henke men dom dissa oss sen skulle jag hem för Paula skulle dra.. så jag messa Amelia och skulle ta bussen från söder till henne men hon bara: NEJ! .. så det blev inte så, jag åkte hem , träffa Alice lite snabbt och så. Drog hem och nu sitter jag här vid datan . .

Imorgon ska nog Amelia sova här tror jag. Jag vet inte, men vi får se.

Puss bloggar senare.


Kommentarer
Postat av: paulab

jag vart as ful ;o

kolla min bulle och min näsaaa :OOO



- clara älskar dig sjukt mkt bästa vän!!!!!!!

2010-04-02 @ 12:13:07
URL: http://ppaulab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0