men efter regn kommer solsken, skit snack

Hej Sötnosar!

Igår efter skolan, åkte jag hem med paula till mig . sen kom amelia så drog paula så vi åkte hem till henne.
Åt tacos och så, sen skulle vi dra till stan men nej nej för då komde yttah, råberg och alle och stog utanför och skrek , sen hade sista bussen gått. ha , men men .

Imorse drog jag hem från amela rätt tidigt, var hemma kl 12 trorja? typ var hemma , sen drog och red på något ställe. kanske ska börja rida igen :D hihi pusspå't . 
 
Sen iallefall drog jag hem, duscha och fixa mig . sen till alice, träffa dennis,linus&philip. sen skulle jag och alice till Miami , men nejnej. drog till mc och åt , sen drog hem.

nu sitter vi här och så

ppuss!

' älskar dig så sjukt mke alice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0