kan inte älska någon för du vet inte hur, det känns som hela livet är slut

Hej alla glada!

Ska berätta lite om gårdagen

Åkte till amelia som jag skrev, vi gick på samma buss . HOHO , sen åkte vi och hämta hennes syrra och sen den andra syrran med :D sen åkte vi hem , mys kväll och var barnvakt. vi gjorde köttfärssås och spagetti och jag och tuva, hennes syrra. gjorde sockerkaka , sen åt vi det och jag drog hem runt 9 :))



Idag då , skola först. Vakna försent, HALV 8 VAFAN?!?! trodde jag skulle komma försent men nej nej för min snälla pappi sjussa mig :D SUPERGLAA! haha, sen när jag kom till skolan plugga jag med cassandra, mc md paula, kajsa och cassandra på lunchen . efter det gjorde jag idotts grejen och lite SO :D stanna kvar och plugga fan fett länge sen och grejer . hihi vi är bra
Sen då , skulle ta spårvagnen till cassandras farmor, men nej nej ! för den jävla kuk fittan ville inte komma , fan fick damp och skrek över hela jävla stan,ÅÅH! fick gå till söder tull, tog bussen till hennes farmor, fixa oss och så . sen till stan igen eller hageby centrum , träffa alwa. sen fortsatte vi och kolla på det nybygda, träffa michaela,paula, arrlinda, ronja, leila, agnes ja :D sen typ va med dom, gick till MC donsalds igen och åt . lala!
Sen kom philip träffa han, och cassandra drog. träffa johanna, sofia, amanda&alexandra. satt på ett fik dö länge och snacka sen kolla lite mer, sen drog philip! Åkte till söder med amanda, och alexandra. typ var döönära på att missa bussen men nae ! :D haha

Kom precis hem ska tvätta bort sminket och sova nu! IMORN ÄR DET FREDAG!!

Någon jag kan sova hos?

HIHI, puss Älsklingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0