jag vill inte förlora dig

det känns inte som förut, allt känns annorlunda
det känns så tomt utan att träffa dig varje dag
det känns som vi börjar komma ifrån varanda, det är det sista jag vill
jag känner mig inte hel utan dig
visst vi är vänner , men det känns inte som förr
då allt var så underbart
jag älskar dig lika mycke som då, jag tror bara inte att du inser hur mycket du verkligen betyder för mig , du kanske inte vill inse men du betyder nästan allt
jag älskar dig så otroligt mycke att jag inte finner ord, jag trivs bättre hos dig än hos någon annan
jag sover bättre när jag är med dig hos dig än själv hemma, jag känner mig så trygg med dig
det behöver inte vara bråk eller tjaffs men det känns som vi kommer från varandra , jag vill bara inte förlora dig och jag försöker nu förklara hur mycket du betyder för mig
du får inte lämna dig , för jag har bara några få äkta vänner och du är verkligen en av dom, du får verkligen inte lämna mig nu
men det känns inte rätt utan dig, jag känner mig tom , som ett hål inom mig i min själ
du vet att jag inte mår bra , särskilt inte utan dig för du är den bästa
jag kallar dig allrabästavän av en andledning och jag vill inte att du ska förlora för jag tror inte du fattar hur mycket du betyder älskling
asså shit bara jag tänker på dej ler jag
jag blir lessen utan dig
gråter för jag inte får vara med dig varje dag, men vi kanske börjar komma ifrån varan&jag vill inte ha det så .

- det känns inte rätt utan dig hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0