du är min andra del fast den bettre halvan hjärtat.

♥ bbästavän ♥

min stärna från hilmen , jag vet att du har det svårt&jag kämpar med dig ska du veta.
vi är i stort sätt i samma sitvation fast med två helt olika killar på utsidan, den ena blond, den andra brunett,
men på insidan tror jag dom båda tänker likadant. " nu vill jag henne, sen kasta" leker med oss som fan gör dom båda två och älskling vi är värda bette, mycket bettre. du gick egenom i stort sätt fem månader med killen jag bara en , det kanske låter lite. men tro mig jag vet vad jag snackar om, vi både var riktigt kära i början , tappa nästan känsler som sedan kom tillbaka, man har känt sig till och ifrån, men nu utan dom känns det som ett jävla stort tomt hål, jag ska inte komma med det där fjäsket alla gör "finns hit&finns dit" när knappt någon menar det.. men jag gör det. du är min bbästavän, med två b älskling, glöm aldrig det

- älskar dig, kommer alltid finnas för dig.

tillsammans är vi starka, du hjälper mig&jag hjäper dig.


Kommentarer
Postat av: cassandrathörnqvist

jag älskar dig så sjukt mycket.

att jag klarat nästan två månader utan dig förstår jag inte.

jag saknar dig sjukt mycket.

det finns ingen som förstår som du.

"hur jävla kraftigt jag behöver dig, för att klara det här dom kallar livet. finns ingen annan här som hajar skiten"

känner du igen det?

fonky fresh, saknar våran jävla musik som vi sjöng sönder hela tiden haha.

är glad att du ringde, jag har saknat dig så mycket.



jag älskar dig, så obeskrivligt mycket.

min bbästavän

2010-12-23 @ 03:06:20
URL: http://aamneklev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0